Szukaj na tym blogu

sobota, 2 kwietnia 2011

TORT TOMEK I PRZYJACIELE

Dla synka mojej koleżanki zrobiłam tort w kształcie lokomotywy z bajki "Tomek i Przyjaciele".
Jasny biszkopt nasączyłam lemoniadą z alkoholem i przełożyłam kremem owocowym, który zabarwiłam na niebieski kolor. Dzieci miały największą frajdę jedząc słodki cukrowy "węgiel" umieszczony z tyłu lokomotywy, ale również zaskoczeniem był dla nich kolor wnętrza tortu :)




Dziękuję za przesłanie mi zdjęcia przekrojonego tortu :)

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Marcelku!!

11 komentarzy:

  1. Fajna ta smerfowa masa, rewelacyjny tort i jaki dopracowany. Mój synek chyba nie dałby go pokroić tylko schowałby na pamiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje dzieci oszalały na widok tego tortu! Zajefajny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW!! EXTRA TORT!!

    OdpowiedzUsuń
  4. superowy:)
    mój syn już określił jako: o, moja ciufcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tomek jak z bajki! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarze!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity! Ale się Pani napracowała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarz :) Trochę pracy przy nim było, ale warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetna ciucha! Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod wrażeniem Twoich tortów!! Nieziemskie są, a jaka radość dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...